ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ

  Ξεκίνησα να ράβω τις προηγούμενες ημέρες! Κι ενώ όλα πήγαιναν κατ' ευχήν, μού "καρφώθηκε" στο κεφάλι ένα άλλο project.
"Μαρία, ήρθε η ώρα να φτιάξεις ένα ημερολόγιο*, σαν εκείνο που είχες δει στο διαδίκτυο"μού είπε η γνωστή φωνή που κατοικοεδρεύει στο κεφάλι μου!


Έβαλα στην άκρη την ραπτομηχανούλα μου, μάζεψα ευλαβικά τα κομμάτια υφάσματος, και όλα τα σύνεργα ραπτικής, και μεταμόρφωσα τον πάγκο μοδιστρικής σε πάγκο ξυλουργικής!





Έβγαλα όλα τα ξύλα balsa που είχα κρατημένα εδώ και καιρό, τα κοπίδια μου, τα πινέλα και τις μπογιές... τα χαράκια μου και τα χρωματιστά χαρτιά μου, κι "έπιασα" δουλειά!
Μού πήρε 2 μέρες για να το τελειώσω, αλλά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο! Με όλες τις ατέλειες που έχει και που σίγουρα κατατάσσεται στην κατηγορία τού "μοναδικού" ή αγγλιστί "one of a kind". Εκείνο όμως που με δυσκόλεψε περισσότερο,ήταν ο τρόπος με τον οποίο θα έπρεπε να τοποθετήσω τούς αριθμούς στούς δύο κύβους. Πραγματικός γρίφος! Αλλά το μαθηματικό μυαλό τής οικογένειας, μου έδωσε τη λύση!





Κι έφτασα εδώ με τις φωτογραφίες τού ημερολογίου, να καμαρώνω για το νέο μου δημιούργημα! Ελπίζω να σάς αρέσει!
Καλή συνέχεια
Μαρία

*Το ημερολόγιο που έφτιαξα, το εμπνεύστηκα από εικόνες που είδα στο διαδίκτυο. Αντιγραφή αποτελεί το είδος τού ημερολογίου. Ο τρόπος,η διαδικασία και η τελική εικόνα, αποτελεί εξ' ολοκλήρου έργο δικό μου.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΠΑΝΑΚΙ...!

ΦΤΙΑΧΝΩ ΑΛΜΠΟΥΜ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ

Η τυχερή πελότα