ΦΤΙΑΧΝΩ ΑΛΜΠΟΥΜ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ

Καλημέρα!





Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω αυτό το άλμπουμ, πίστευα πως όταν θα έβαζα τις φωτογραφίες,θα τελείωνα. Αλλά έκανα λάθος. Αυτό το άλμπουμ, είναι σαν... σαν ζωντανός οργανισμός. Νομίζω πως θα μου πάρει καιρό μέχρι να πω ότι... "τώρα ναι, είναι έτοιμο!"
Σκεφτόμουν τι να γράψω στην πρώτη σελίδα. Ούτε το "αναμνήσεις", ούτε το "παλιές φωτογραφίες", μήτε το "κάτι παλιό". Αποφάσισα το "απ' την αρχή", καθώς περιέχει φωτογραφίες τών γονιών μου, από την παιδική τους ηλικία. Και την δική μου επίσης. Από την αρχή δηλαδή. Από την αρχή τού χρόνου για μένα. Και έχω δρόμο μπροστά μου... Αν και ο πατέρας μου δεν ζει πια, και η μητέρα μου δεν θυμάται, έχω να γεμίσω με αναμνήσεις όλες τις σελίδες τού άλμπουμ. Είναι σα να έχω προγραμματίσει ένα ταξίδι στο χρόνο. Που, άλλοτε πονά κι άλλοτε με γεμίζει ευτυχία.
Και, ναι! Ο ελεύθερος χρόνος που ξόδεψα για να το φτιάξω,δεν ήταν καθόλου,μα καθόλου χαμένος.
Καλή συνέχεια στη μέρα σας!
Μαρία

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΠΑΝΑΚΙ...!

Diy eco ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ