Όταν το άγριο καρότο συνάντησε τα χρώματα 🙃

 


Εδώ και πολύ καιρό, έβλεπα αυτά τα αγριολούλουδα και τα θαύμαζα! Μου άρεσε να τα παρατηρώ και να τα φωτογραφίζω! Η γεωμετρική τους πρόοδος με άφηνε έκπληκτη! Ώσπου μάζεψα μερικά χωρίς να ξέρω τι θα μπορούσα να φτιάξω...και χωρίς να ξέρω και τι λουλούδι είναι!
Έψαξα λοιπόν και βρήκα, πως αυτό το υπέροχο λουλούδι, είναι το άγριο καρότο!!!
Εδώ μπορείς να βρεις πολλές πληροφορίες για αυτό το φυτό!

Τα έβαλα λοιπόν σε ένα χοντρό βιβλίο, ανάμεσα σε χαρτιά ακουαρέλας,και τα άφησα κάτω από τα μαξιλάρια του καναπέ για περίπου 20 μέρες. Η πρώτη σκέψη ήταν να φτιάξω καδράκια διακοσμητικά, αλλά και πάλι... " Κι άλλα διακοσμητικά..."σκέφτηκα.
Όταν όμως άνοιξα το βιβλίο και τα είδα λοιπόν επίπεδα, πατημένα κυριολεκτικά, μού ήρθε η ιδέα!




Θα τα χρησιμοποιήσω ως στάμπα για να τυπώσω το υπέροχο σχήμα τους, πάνω σε ύφασμα!
Άνοιξα την ντουλάπα μου, πήρα ένα γιλέκο λινό σε μπεζ χρώμα, το οποίο αγόρασα πέρυσι και δεν φόρεσα ούτε μια φορά γιατί ένιωθα πως κάτι τού έλειπε... 
Όχι όμως για πολύ 😉
Άνοιξα και τα συρτάρια με τα χρώματα, αυτά που είναι για ύφασμα και ξεκίνησα!








Για αρχή έφτιαξα χρώμα μωβ. Το έκανα πολύ αραιό με νερό, για να μπορέσω να αποτυπώσω όσο το δυνατόν περισσότερη λεπτομέρεια. Άνοιξα την σιδερώστρα -με πολύ χαρά αυτή τη φορά 🤭🤭🤭- έστρωσα ένα χαρτόνι, μη τυχόν και περάσει το χρώμα, κι άπλωσα το γιλέκο.
Με ένα τσιμπιδάκι και με μεγάλη προσοχή, πέρασα το λουλούδι από το ταψάκι με το χρώμα, το στράγγισα όσο περισσότερο μπορούσα, το ακούμπησα στο ύφασμα και το πίεσα με ένα κομμάτι χαρτιού ακουαρέλας για 3-4 δευτερόλεπτα! Αυτό ήταν! Ενθουσιάστηκα!




Και σιγά μην σταματούσα...(αν έχεις δει στην προηγούμενη ανάρτηση με τίτλο " μια μέρα τής ζωής μου" το βιντεάκι, θα καταλάβεις ότι) αν καταπιαστώ με χρώματα, δύσκολα σταματώ😂

Ξαναάνοιξα λοιπόν την ντουλάπα μου κι έβγαλα μια φούστα μαύρη με "φύλλα" που είχα ράψει μόνη μου πριν από... στάσου να μετρήσω... είμαι 53... ήμουν 25 τότε...Πριν από 28 ΧΡΟΝΙΑ!!!
Ε, ήρθε ο καιρός να την ανανεώσω...δεν νομίζεις;😁

Στο ήδη υπάρχον μωβ, πρόσθεσα κίτρινο πολύ και πήρα αυτό το κιτρινοπρασινοχακί!
Ακολούθησα την ίδια διαδικασία και ορίστε το αποτέλεσμα 
👇






Λοιπόν...τι λες;
Εμένα μου άρεσε πολύ 😊

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!
Καλή συνέχεια!
Σημ. Να μην αμελήσω να συμμαζέψω...


Υ. Γ. Η απόπειρα να χρησιμοποιήσω το κλειστό λουλούδι, απέτυχε παταγωδώς 😏



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΠΑΝΑΚΙ...!

ΦΤΙΑΧΝΩ ΑΛΜΠΟΥΜ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ

Diy eco ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ